Två små delar av något stort

HALLÅ
Kom nyss hem från Sajmån.
Andrine åkte hem ganska tidigt så jag fick vara själv med killarna.
Vi har varit ute i typ 1 och en halv timma så mina händer och fötter
är helt genomfrusna.
Just nu är fingrarna väldigt stela så jag kommer antagligen stava fel.
Jag känner att blodet börjar cirkulera i fötterna nu så det kliar som bara den i dem!
Nu ska jag krypa ner i sängen med chips, cola, HIMYM och min bok.
På två månader har jag läst ut tre böcker.
Två av dem var på mer än 300 sidor och den senaste, Tillsammans del tre, så var det ca.200.
Just nu läser jag Katarina Von Bredow's Som jag vill vara.
Den är ganska bra faktist.
Nej nu ska jag sova.
Imorgon ska jag chilla och städa...
Felix frågade om jag skulle med Kinnekulle och åka skidor men jag är inte alls sugen på det.
Har ganska ont i halsen just nu, hoppas bara att det avtar tills måndag när skolan börjar.

/MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0